Dziękujemy za Kontakt

Prosimy oczekiwać na kontakt ze strony naszego specjalisty.
Zadzwoń , jeśli nie chcesz czekać 661 699  663
ZAMKNIJ
KAMPANIE GOOGLE ADS(ADWORDS) 
Odbierz Bonus 1200zł na Reklamę w Google
Obniż cenę kliknięć w kampaniach PLA o 20%

Bezpłatna wycena

Napisz nam czego oczekujesz, a my przeanalizujemy
Twoją stronę i wyznaczymy najlepszą strategię dla Ciebie

    Przesyłając formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Brands Manago Sp z o. o. w celu konsultacji i nawiązania kontaktu. Więcej informacji w Polityce prywatności.
    Sprawdź ile zapłacisz:

    Dla 5000 PLN budżetu reklamowego koszt obsługi wynosi 1499 PLN

    Certyfikowani 
    specjaliści

    Pełna 
    elastyczność

    Darmowa wycena
    i konfiguracja

    Start w
    24h

    SKLEPY 
    INTERNETOWE

    ECOMM START
    599 zł/mc
    ECOMM MINI
    999 zł/mc
    ECOMM BASIC
    1 499 zł/mc
    ECOMM PRO
    1 999 zł/mc
    Obsługiwany budżet reklamowy
    do 2 000zł
    do 4 000zł
    do 8 000zł
    do 20 000zł
    Indywidualna strategia marketingowa
    Kampanie Google Zakupy
    Kampanie tekstowe w wyszukiwarce Google
    Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce
    Reklama przywracająca klientów
    Zaawansowany remarketing
    Reklamy w Google Mail
    Reklamy w Mapach Google
    Reklamy w Youtube
    Reklamy w kartach Discovery
    Konfiguracja Merchant Center
    Integracja z Google Analytics
    Integracja z Google Search Console
    Instalacja kodów śledzących
    Wsparcie
    email do 48h
    email do 24h
    email do 24h
    +telefon
    email do 24h
    +telefon

    Jeśli żadna z opcji nie zaspokaja Twoich potrzeb rozważ opcję indywidualną

    Usługi

    STARTER
    299 zł/mc
    MINI
    399 zł/mc
    STANDARD
    599 zł/mc
    BIZNES
    999 zł/mc
    Indywidualna strategia marketingowa
    Kampanie tekstowe w wyszukiwarce Google
    Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce
    Reklama przywracająca klientów
    Zaawansowany remarketing
    Reklamy w Google Mail
    Reklamy w Mapach Google
    Reklamy w Youtube
    Reklamy w kartach Discovery
    Integracja z Google Analytics
    Integracja z Google Search Console
    Instalacja kodów śledzących
    Instalacja indywidualnych kodów śledzących
    Dedykowane skrypty
    Wsparcie
    email do 48h
    email do 48h
    email do 24h
    email do 24h
    +telefon

    Jeśli żadna z opcji nie zaspokaja twoich potrzeb rozważ opcję indywidualną

    Oferta dla Sklepów Internetowych

    ECOMM START
    ECOMM MINI
    ECOMM BASIC
    ECOMM PRO

    START

    599 zł/msc
    Obsługiwany budżet reklamowy:
    do 2 000zł
    Kampanie Google Zakupy
    Reklamy w Google Mail
    Reklamy w Mapach Google
    Reklamy w Youtube
    Reklamy w kartach Discovery
    Kampanie tekstowe w wyszukiwarce Google
    Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce
    Reklama przywracająca klientów
    Zaawansowany remarketing
    Konfiguracja Merchant Center
    Integracja z Google Analytics

    MINI

    999 zł/msc
    Obsługiwany budżet reklamowy:
    do 4 000zł
    Kampanie Google Zakupy
    Kampanie tekstowe w wyszukiwarce Google
    Reklama przywracająca klientów
    Reklamy w Google Mail
    Reklamy w Mapach Google
    Reklamy w Youtube
    Reklamy w kartach Discovery
    Konfiguracja Merchant Center
    Integracja z Google Analytics
    Integracja z Google Search Console
    Instalacja kodów śledzących
    Indywidualna strategia marketingowa
    Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce
    Zaawansowany remarketing

    BASIC

    1 499 zł/msc
    POPULARNY
    Obsługiwany budżet reklamowy:
    do 8 000zł
    Indywidualna strategia marketingowa
    Kampanie Google Zakupy
    Kampanie tekstowe w wyszukiwarce Google
    Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce
    Zaawansowany remarketing
    Reklama przywracająca klientów
    Reklamy w Google Mail
    Reklamy w Mapach Google
    Reklamy w Youtube
    Reklamy w kartach Discovery
    Konfiguracja Merchant Center
    Integracja z Google Analytics
    Integracja z Google Search Console
    Instalacja kodów śledzących

    BASIC

    1 999 zł/msc
    Obsługiwany budżet reklamowy:
    do 20 000zł
    Indywidualna strategia marketingowa
    Kampanie Google Zakupy
    Kampanie tekstowe w wyszukiwarce Google
    Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce
    Zaawansowany remarketing
    Reklama przywracająca klientów
    Reklamy w Google Mail
    Reklamy w Mapach Google
    Reklamy w Youtube
    Reklamy w kartach Discovery
    Konfiguracja Merchant Center
    Integracja z Google Analytics
    Integracja z Google Search Console
    Instalacja kodów śledzących

    Oferta dla Usług

    STARTER
    MINI
    BASIC
    BIZNES

    STARTER

    299 zł/msc
    Kampanie tekstowe w wyszukiwarce Google (Search)
    Indywidualna strategia marketingowa
    Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce
    Zaawansowany remarketing
    Reklama przywracająca klientów
    Reklamy w Google Mail
    Reklamy w Mapach Google

    MINI

    399 zł/msc
    Kampanie tekstowe w wyszukiwarce Google (Search)
    Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce
    Reklama przywracająca klientów
    Indywidualna strategia marketingowa
    Zaawansowany remarketing
    Reklamy w Google Mail
    Reklamy w Mapach Google
    Integracja z Google Analytics
    Integracja z Google Search Console

    BASIC

    599 zł/msc
    POPULARNY
    Kampanie tekstowe w wyszukiwarce Google (Search)
    Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce
    Reklama przywracająca klientów
    Zaawansowany remarketing
    Reklamy w Google Mail
    Reklamy w Mapach Google
    Reklamy w Youtube
    Reklamy w kartach Discovery
    Integracja z Google Analytics
    Instalacja kodów śledzących
    Indywidualna strategia marketingowa
    Integracja z Google Search Console
    Instalacja indywidualnych kodów śledzących
    Dedykowane skrypty

    BIZNES

    999 zł/msc
    Indywidualna strategia marketingowa
    Kampanie tekstowe w wyszukiwarce Google (Search)
    Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce
    Reklama przywracająca klientów
    Zaawansowany remarketing
    Reklamy w Google Mail
    Reklamy w Mapach Google
    Reklamy w Youtube
    Reklamy w kartach Discovery
    Integracja z Google Analytics
    Integracja z Google Search Console
    Instalacja kodów śledzących
    Instalacja indywidualnych kodów śledzących
    Dedykowane skrypty
    0 mln zł
    Zarządzany budżet reklamowy
    0 mln
    Wyświetleń miesięcznie
    0 tys.
    Kliknięć miesięcznie
    0 tys.
    Konwersji miesięcznie

    Liczby mówią same za siebie

    Między innymi, współpracujemy z:

    Korzystamy z:

    Chcesz przejść do działania? 

    Nic prostszego. Wypełnij krótki formularz a my wrócimy z ofertą przygotowaną specjalnie dla Ciebie!

    Pełna transparentność i profesjonalizm

    Uzyskaliśmy Status Partnera Google Ads - jesteśmy zweryfikowaną agencją z doświadczeniem w obsłudze dużych budżetów reklamowych.

    Gwarantujemy stały dostęp do konta Google Ads - zarówno w czasie współpracy jak i po jej zakończeniu, klient ma swobodny dostęp do swojego konta i możliwość pełnego decydowania o nim.

    Zapewniamy customizowane raporty - Przekazujemy raport miesięczny przygotowany w Google Data Studio. Możemy też przygotować raport za dowolny okres albo według wybranych wskaźników.

    PRZEDE WSZYSTKIM SKUTECZNIE

    Sklep internetowy musi sprzedawać, to oczywiste. Skoro wiesz też, że działa w wyszukiwarce to na pewno domyślasz się, że nie ma lepszej powierzchni reklamowej niż Google. Jest jak sprzedawca, który zna wszystkich swoich klientów od zawsze. Kto mógłby wybrać dla nich lepsze propozycje?

    SZYBKO I W PUNKT

    Reklamy w Google (Google Ads) to nie wróżenie z kart, to możliwy do zmierzenia efekt uzyskany błyskawicznie. Dobrze wykonana konfiguracja na podstawie rzetelnej analizy niemal natychmiast pozwala na sugerowanie klientom produktów dobranych dla nich według ich preferencji czy zainteresowań.

    BEZ ZBĘDNYCH KOSZTÓW

    Nie bez powodu oferujemy darmowe konsultacje. Istnieje wiele strategii tworzenia kampanii reklamowych, jednak nie zawsze te same będą skuteczne w danej sytuacji. Skorzystaj z pomocy specjalisty i zainwestuj tylko w te działania, które naprawdę Ci się opłacą!

    Chcesz przejść do działania? 

    Nic prostszego. Wypełnij krótki formularz a my wrócimy z ofertą przygotowaną specjalnie dla Ciebie!

    Reklama tekstowa (link sponsorowany)

    Reklama tekstowa w Google jest formą promocji witryny opartą na wyświetlaniu znajdującej się na niej treści jako odpowiedzi na zapytania wprowadzone przez użytkownika do wyszukiwarki. Reklama Search, bo i tak ją nazywamy, dobiera z dostępnej treści ten fragment, który jest najbliższy intencji osoby wyszukującej. Reklamy tekstowe są rozliczane w modelu PPC - opłacie podlegają jedynie kliknięcia w reklamę, wyświetlenia nie mają wpływu na budżet. Zaletą linków sponsorowanych jest błyskawiczna aktywacja reklamy i możliwość zmian jej ustawień w trakcie działania.

    Reklama graficzna

    Reklamy graficzne to ten rodzaj reklam, które możemy zobaczyć w sieci reklamowej Google Display Network. Ich zadaniem jest przekierowanie użytkownika na stronę docelową. Taka reklama może przyjąć formę dynamiczną, elastyczną lub lightbox. Stosowanie reklam graficznych pozytywnie wpływa nie tylko na konwersję, ale również wizerunek firmy. Jednym z najważniejszych elementów takiej reklamy jest CTA (Call To Action - Wezwanie Do Akcji).

    Reklama wideo

    Reklama video to promowanie swojej marki za pomocą serwisu YouTube. Należący do Google jeden z największych na świecie serwisów społecznościowych daje olbrzymie możliwości w zakresie marketingu. Wideo łączy w sobie zalety grafiki i tekstu, dając możliwość najdokładniejszego przekazania informacji o ofercie. Łatwość przyswajania informacji z filmów też działa na Twoją korzyść - ludzie uwielbiają oglądać nagrania i udostępniać je między sobą.

    Reklama w Gmail

    GSP (Gmail Sponsored Promotions - Promocje Sponsorowane w Gmail) to kanał promocji, wykorzystujący do dystrybucji reklam Pocztę Google. Reklama jest wyświetlana w formie wiadomości e-mail i zawiera wszystkie elementy, niezbędne do osiągania wyznaczonych celów. W reklamie GSP możesz umieszczać elementy graficzne, wideo, tekst albo nawet formularze. Reklama w mailu wygląda zazwyczaj profesjonalniej i wywołuje lepsze odczucia. Jest odbierana jako bardziej wiarygodna.

    Reklama produktowa

    Reklama produktowa (inaczej PLA) to forma promocji dedykowana produktom ze sklepów internetowych. Jej działanie polega na wyświetlaniu produktów na stronie wyszukiwania, zgodnie z intencją użytkownika. Może pojawiać się też w sieci partnerskiej. To najbardziej precyzyjna forma reklamy, ponieważ użytkownik zazwyczaj już wie, co chciałby kupić.

    FAQ

    1. Po co mi reklama w Google?
    Prezentowanie oferty w sieci Google jest jednym z najszybszych i najbardziej efektywnych sposobów zdobywania nowych klientów i zatrzymywania przy sobie tych, których udało Ci się pozyskać. Wykorzystując możliwości narzędzia Google Ads jesteś w stanie wyjść ze swoimi produktami i usługami do nowych i stałych odbiorców, prezentując im ofertę tam, gdzie na pewno ją zobaczą - w wyszukiwarce Google i jej usługach. Pamiętaj, że e-commerce to wiele sklepów stale rywalizujących o uwagę klienta. Jeśli chcesz odnosić sukcesy, musisz docierać do swoich klientów na każdy możliwy sposób.
    2. Czym jest reklama PPC / CPC?
    PPC, czyli płatność za kliknięcie (Pay Per Click), inaczej nazywana CPC, czyli koszt za kliknięcie (Cost Per Click) to model rozliczania płatności za reklamę w internecie, polegający na pobieraniu opłat wyłącznie za te wyświetlenia reklamy, które skończyły się kliknięciem w nią. Dzięki temu możesz mieć pewność, że Twój budżet nie zostanie “przepalony” na samo wyświetlanie reklamy.
    Dla reklamodawców jest to dobra wiadomość, ponieważ dzięki takiemu modelowi rozliczenia mogą płacić wyłącznie za efekty, które dają szansę na sfinalizowanie transakcji. Na przykład, jeśli prowadzisz sklep internetowy, zareklamujesz swoje produkty i zapłacisz za kliknięcia, które wprowadzą klienta do Twojego sklepu. Gdy już znajdzie się w Twoim sklepie, sprzedaż stanie się znacznie prostsza, ponieważ tu już nie musisz przebijać się przez konkurencję. Dlatego dobra reklama to podstawa sukcesu w e-commerce.
    3. Gdzie mogę zobaczyć swoją reklamę Google? - Wyszukiwarka
    Wyszukiwarka Google (i nie tylko) to ogromna przestrzeń, w której znajduje się niezliczona ilość informacji, obrazów, wideo i innych źródeł przekazu. Możesz ją wykorzystać, by dotrzeć do odbiorców, którzy w tradycyjny sposób nigdy nie dowiedzieliby się o Twojej ofercie. Pozwala natychmiastowo sprawdzić, co oferują inni i jak Twoja oferta wypada na tle konkurencji. Prezentuje wyniki zarówno dla pełnego adresu URL, jak i dla wprowadzonej frazy, dlatego znacznie ułatwia znalezienie tego, na czym najbardziej zależy użytkownikowi.
    4. Co to jest Google Ads?
    Google Ads to usługa wyszukiwarki Google, pozwalająca na płatną promocję oferty sklepu internetowego za pomocą wyników wyszukiwania i innych elementów Sieci Reklamowej Google. Nie ma ograniczeń co do tego, kto może korzystać z reklamy Google Ads (Google AdWords). Wystarczy skonfigurować swoje konto Google Ads, utworzyć odpowiednie kampanie, zasilić konto wystarczającymi środkami finansowymi (budżet Google Ads). Kampanie w Google szybko zaczynają działać i niemal natychmiastowo zapewniają wymierne efekty.
    5. Czym różni się Google Ads od Google Adwords?
    Google AdWords to pierwotna wersja usługi Google Ads. Nie jest osobną usługą ani innym wariantem Google Ads. Mimo zmienionej nazwy, nadal pozostaje tym samym narzędziem, realizującym jeden cel - pomagając w sprzedaży internetowej. Od tego czasu usługa została znacznie rozwinięta, dlatego może wydawać się, że jest zupełnie nowym narzędziem.
    6. Na czym polega performance marketing?
    Performance marketing to sposób prowadzenia działań marketingowych, oparty na rozliczaniu efektów, a nie samych działań. Na tym polega właśnie istota Google Ads, stanowiąca jedną z największych zalet wykorzystywania tego kanału promocji. Na osiąganiu efektów, które można łatwo zmierzyć i uczciwie rozliczyć - tu nie ma miejsca na puste deklaracje.
    7.  Co to jest reklama produktowa?
    Reklama produktowa to właściwie wynik wyszukiwania frazy produktowej, wyświetlony w Google ponad organicznymi (darmowymi) wynikami wyszukiwania. Reklama przygotowana w ten sposób pozwala na zaprezentowanie zdjęcia, nazwy i ceny produktu wraz nazwą sklepu, z którego towar pochodzi. Taki sposób promocji to wygoda zarówno dla reklamodawcy, który łatwo i szybko może dotrzeć do klientów, jak i dla samego klienta, który może przejść do i zakupu produktu z poziomu wyników wyszukiwania.
    8. Do czego służą Reklamy Search?
    Reklamy Search to płatny odpowiednik organicznych wyników wyszukiwania, widoczny powyżej, w środku albo poniżej wyników darmowych. Reklamy Search różnią się od wyników organicznych tym, że o ich pozycji na liście nie decyduje jakość treści. Dzięki Reklamie Search możesz trafić do użytkowników wyszukujących frazy, dla których Twoja pozycja w rankingu jest słabsza. Pozwoli Ci to zaprezentować zawartość zwiększając szansę na to, że użytkownicy i samo Google szybciej zauważy Cię w tłumie.
    9.  Co to jest remarketing?
    Remarketing to strategia marketingowa, której celem jest docieranie do klientów posiadających doświadczenia z Twoim sklepem / serwisem. Remarketing w Google Ads wykorzystuje ciasteczka (pliki cookies), by określić, czy klient miał styczność ze sklepem i czy był czymś zainteresowany ostatnio. Zadaniem remarketingu jest tak naprawdę zachęcenia klienta do powrotu i skorzystania z oferty. Jeśli klient okazał zainteresowanie jakimś produktem, ale go nie kupił, to świetny sposób, by zaproponować mu ponowne rozważenie zakupu albo odwiedzenia sklepu.
    10. Czym jest Landing Page (strona docelowa) w Google Ads?
    Landing Page to strona, na której klient “wyląduje” po kliknięciu w reklamę. Inaczej można ją też nazwać stroną docelową. Jest to ta strona serwisu, w której użytkownik ma możliwość wykonania interesującej Cię akcji, na przykład zakupu, dodania komentarza, pobrania pliku itp. Oczywiście, “lądowanie” to dopiero połowa sukcesu, jeszcze potrzebna będzie zawartość zachęcająca do podjęcia akcji, jednak większa obecność użytkowników daje szansę na częstszą aktywność, która prowadzi do wyższych konwersji.
    11. Jaka jest gwarancja skuteczności Google Ads? - Uczenie maszynowe AI
    W Google Ads (AdWords) płacisz wyłącznie za wyniki, nie za samo wyświetlenie reklamy. To oznacza, że w interesie wyszukiwarki leży wyświetlanie treści tym odbiorcom, którzy będą nimi zainteresowani. Gwarantowane efekty kampanii reklamowych Google Ads są możliwe dzięki uczeniu maszynowemu. To forma sztucznej inteligencji, zdolna do samodzielnego budowania modeli matematycznych, na których opierają swoje decyzje. Wykorzystując zebrane dane, Google Ads dobiera reklamy do odbiorców według ich zainteresowań, potrzeb i panujących trendów.
    12. Jaki jest koszt reklamy w Google?
    Reklama Google Ads (AdWords) nie ma stałej ceny, ponieważ to Ty decydujesz o tym, ile chcesz na nią wydać. Musisz się jedynie liczyć z tym, że większy efekt wymaga większego budżetu. Każde słowo kluczowe, na które chcesz się wyświetlać ma własną stawkę za kliknięcie, zależną od jego konkurencyjności. Dzięki temu jesteś w stanie określić ile będzie kosztowało wypełnienie przyjętego celu. Konkurencyjność słowa kluczowego jest parametrem określającym jak duże jest zainteresowanie daną frazą. Jest ona tym wyższa, im bardziej popularna jest dana fraza, dlatego trzeba zapłacić wyższą stawkę.
    13. Jakich narzędzi potrzebuję do optymalizacji kampanii Google Ads? - Analytics
    Optymalizacja kampanii reklamowej wymaga wykorzystania narzędzi, które dostarczą odpowiednich danych i pomogą wyciągnąć z nich właściwe wnioski. Przede wszystkim, potrzebny będzie Google Analytics, narzędzie służące do analizy stron internetowych, dostarczające informacji o ilości i jakości ruchu na stronie. Podpowie, skąd przybywają użytkownicy, co robią na stronie, ile czasu na niej spędzają, z jakich urządzeń korzystają i w jakich okolicznościach opuszczają stronę. Drugim narzędziem jest Keyword Planner, który pomaga w doborze fraz kluczowych dla kampanii. Dzięki niemu masz pewność, że Twoja oferta wyświetla się na właściwe zapytania.
    14. Co to jest DSA? (Dynamic Search Ads - Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce)?
    Reklamy Dynamiczne Google to jedna z form promocji, udostępniana przez Google Ads. Polega na wyświetlaniu w wynikach wyszukiwania treści dostępnej na stronie reklamodawcy. W odróżnieniu od zwykłej, statycznej reklamy nie wymaga wprowadzania słów kluczowych, nagłówków czy treści. Algorytmy dobierają je samodzielnie, w oparciu o hasła wprowadzone przez użytkownika. Dynamiczne reklamy Google są wygodnym rozwiązaniem, pozwalającym na zwiększenie wartościowego ruchu w swoim serwisie.
    15. Co to jest GDN (Google Display Network - Sieć reklamowa Google)?
    Sieć reklamowa Google to platforma łącząca ze sobą serwisy internetowe i inne miejsca w sieci, w których występuje przestrzeń reklamowa. Mogą to być na przykład Gmail oraz YouTube. Wykorzystanie sieci reklamowej oznacza umieszczenie w jej zasobach graficznej reklamy, która jest następnie wyświetlana użytkownikom, których może zainteresować. Ogromna liczba witryn należących do sieci reklamowej Google daje niezwykłe możliwości promowania swoich produktów, ponieważ umieszczenie reklamy jest proste, wyświetlanie jej nie generuje kosztów a opłaty obejmują wyłącznie wymierne efekty.
    16. Co to jest ROAS (Return On Ad Spend - Zwrot wydatków na reklamę)?
    Zwrot wydatków poniesionych na reklamę. Jest to wartość, która informuje nas o tym, jaki przychód udało się osiągnąć dzięki kampanii Google Ads. Oczywiście nie jest równoznaczny z ROI (Return On Investment – zwrot z inwestycji), jednak pomaga w jego określeniu. Wykorzystanie wskaźnika ROAS pozwala na ocenę efektywności kampanii Google Ads (AdWords). Wartość ROAS można przedstawić jako wartość liczbową, albo procentową. Jest wynikiem dzielenia przychodu z reklamy podzielonego przez koszt kampanii reklamowej.
    17. Co to jest CTR (Click Through Rate - Wskaźnik klikalności)?
    Współczynnik klikalności to wartość informująca nas o tym, jak często wyświetlanie danej reklamy kończyło się kliknięciem w nią. Jest to kolejna informacja niezbędna dla oceny skuteczności kampanii reklamowej Google Ads. Oblicza się go poprzez podzielenie liczby odwiedzin serwisu (kliknięć w reklamę) przez liczbę wyświetleń reklamy. Wysoki wskaźnik informuje o tym, że reklama przyciąga użytkowników i zachęca ich do odwiedzin w serwisie. Niski współczynnik klikalności to znak, że reklama wymaga poprawy.
    18. Co to jest CPM (Cost Per Mille - Koszt za tysiąc)?
    CPM to kolejny sposób rozliczania płatnych reklam Google Ads. W przeciwieństwie do CPC, rozliczane jest każde 1000 wyświetleń reklamy, nie tylko kliknięcia w nią. Oczywiście, stawka również jest niższa. Stosowanie modelu CPM jest polecane dla kampanii, których zadaniem jest zwiększenie świadomości marki, poprawa wizerunku firmy albo intensywna promocja nowego produktu czy usługi. Pozwala docierać do szerokiego grona odbiorców przy mniejszym nakładzie finansowym.
    19. Co to jest CPA (Cost Per Action - Koszt za czynność)?
    Koszt za czynność to model rozliczania kampanii reklamowej Google Ads. Opłata jest naliczana wtedy, gdy użytkownik za jej pośrednictwem wykona pożądaną akcję. Reklamodawca może samodzielnie zdecydować, za co chce zapłacić. Do najczęściej wybieranych celów należy założenie konta klienta, wykupienie pakietu premium, pobranie pliku lub zapoznanie się z prezentowaną treścią (filmem, tekstem itp.). Model CPA odnosi się do rozliczania najbardziej sprecyzowanych celów, dlatego stawki są tu wyższe, niż w pozostałych przypadkach.
    20. Do czego służy plik produktowy (product feed)?
    Plik produktowy to dokument generowany w formacie XML lub CSV, zawierający wszystkie te dane o produktach, które są niezbędne do wyświetlenia oferty w nowym miejscu. Może to być na przykład wyszukiwarka Google, porównywarki cenowe, narzędzia e-mail marketingu albo media społecznościowe. W każdym przypadku wymagana struktura pliku może się różnić. Plik (feed) produktowy powstaje na skutek eksportu danych i chociaż proces nie jest skomplikowany, to musi zostać wykonany w pełni poprawnie, by prezentowana oferta również mogła być właściwie wyświetlana.
    21. Jak planować budżet na reklamy Google Ads (AdWords)?
    Budżet w kontekście reklam Google Ads oznacza środki, przeznaczone na pokrycie kosztów wyświetleń, kliknięć lub podjęcia akcji przez użytkowników wyszukiwarki. Mówiąc wprost - są to pieniądze, które musisz zapłacić Google w zamian za promocję Twojej witryny. Dobra wiadomość jest taka, że zawsze to Ty decydujesz o tym, ile chcesz wydać na reklamę. Drugim wydatkiem na reklamy jest prowizja agencji lub osoby, która tą kampanię obsługuje. Oprócz tego, konieczne może być przygotowanie dodatkowych materiałów tekstowych albo graficznych.
    22. Jak zmierzyć efekty kampanii Google Ads? - Konwersja
    Kampanie reklamowe w Google, jak wszystkie działania marketingowe, należy właściwie ocenić pod względem skuteczności i opłacalności. Dzięki czemu można ocenić, które z nich warto kontynuować, a które należy zakończyć lub poprawić. Mierzenie efektów odbywa się z pomocą KPI (Key Performance Indicators - Kluczowe Wskaźniki Efektywności). Do takich wskaźników możemy zaliczyć między innymi kliknięcia w baner promocyjny, zakładanie kont czy wypełnianie formularzy na stronach.
    23. Jak określić grupę docelową odbiorców reklam w Google?
    Grupę docelową Twoich kampanii Google Ads stanowią osoby potencjalnie zainteresowane Twoją ofertą. Są to np. osoby w podobnym wieku, z tego samego regionu, o tych samych zainteresowaniach albo wykazujące podobną aktywność w sieci. Określenie grupy docelowej wymaga scharakteryzowania typowego klienta, ustalenia czego może potrzebować i w jakiej formie należy mu to przedstawić. Targetowanie reklam do odpowiednich odbiorców zwiększa szansę na wysoki ROAS.
    24. Jak określić słowa kluczowe dla kampanii reklamowej?
    Słowa kluczowe (Keywords) to pojedyncze wyrazy lub ich kombinacje, dzięki którym możemy wyjaśnić czego dotyczy zawartość danej strony. Podobnie jak SEO, reklamy Google Ads są oparte na słowach kluczowych. Im bardziej są ogólne (np. lampa) tym trudniej jest je wypozycjonować. Koszty kampanii również są znacznie wyższe. Im bardziej jest szczegółowe (np. lampa stojąca z kloszem materiałowym), tym łatwiejsze staje się dotarcie do odbiorcy docelowego. Przy wyborze słów kluczowych należy łączyć znajomość branży z podpowiedziami profesjonalnych narzędzi, np. Planera Słów Kluczowych.

    Chcesz przejść do działania? 

    Nic prostszego. Wypełnij krótki formularz a my wrócimy z ofertą przygotowaną specjalnie dla Ciebie!
    crosschevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram