Chociaż treść jest bardzo ważna dla SEO, optymalizacja jej samej nie zapewni miejsca na szczycie wyników wyszukiwania. Każda ze stron, na których umieszczasz treści bogate we frazy kluczowe musi mieć swoje miejsce w serwisie internetowym. Między każdą z tych stron muszą istnieć naturalne, logiczne powiązania, ułatwiające zgłębianie tematu zarówno czytelnikom, jak i robotom wyszukiwarek. Tak oto pojawia się pojęcie linków wewnętrznych. Najłatwiej je wyjaśnić w ten sposób:
Dobra, logicznie uporządkowana treść to duży krok w kierunku skutecznego pozycjonowania. Czegoś tu jednak jeszcze brakuje. Już wiesz? Dokładnie tak. Potrzebujesz jeszcze wydajnego technicznie serwisu, w którym zaprezentujesz swoje treści albo ofertę. Oficjalne wytyczne mówią o blisko 200 czynnikach, które mają mniejszy lub większy wpływ na pozycję w wynikach wyszukiwania. Wyjaśniamy te, o które najczęściej nas pytacie: