Usługi SEO

Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych zaczyna się od audytu

Witaj na początku swojej drogi na szczyt wyników wyszukiwania!

Zadbaj o widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania i zgarnij nawet 100% dodatkowych wizyt w swoim serwisie.
Przekonaj się, dlaczego 96% firm decyduje się na podjęcie współpracy po audycie SEO.
Wejdź do czołówki wyników wyszukiwania i zbuduj status lidera wśród swoich klientów.
Sprawdź więcej korzyści, jakie daje pozycjonowanie stron internetowych.

Profesjonalne Narzędzia SEO

Doświadczeni Specjaliści SEO

Copywriterzy z Lekkim Piórem

Autorskie Aplikacje i Rozwiązania

Jak działa SEO w Brands Manago?

 

  • Wykonamy audyt SEO Twojego serwisu.
  • Ocenimy działania podejmowane przez Twoją konkurencję.
  • Wskażemy mocne i słabe strony Twojego serwisu.
  • Zaplanujemy optymalizację wyników wyszukiwania i zrealizujemy plan po Twojej akceptacji.
  • Wdrożymy nowe rozwiązania i będziemy monitorować ich skuteczność.
  • Podsumujemy efekty naszej pracy za pomocą raportów, które naprawdę pomagają w podejmowaniu ważnych decyzji biznesowych.
  • Przeprowadzimy szkolenia dla Twoich pracowników, dając Ci większą niezależność.

Umów się na Audyt SEO Już Dziś

Kontakt

Jak działa SEO w Brands Manago?

Audyt Techniczny Serwisu

Audyt Treści w Serwisie

Audyt Serwisów 
Konkurencji

Strategia 
Pozycjonowania

Optymalizacja
Techniczna

Link
Building

Analiza Efektów

Raporty i Monitoring

Szkolenia SEO

Dbaj o widoczność w sieci - pozwól się zauważyć potencjalnym klientom

Statystyki nie pozostawiają złudzeń - Tylko pierwsza strona wyników wyszukiwania daje szansę na wizyty w serwisie. Wynik na pierwszej pozycji potrafi zebrać nawet 90% kliknięć! SEO to duży tort, na który wielu ma apetyt. Każdy chce mieć jego największą część dla siebie, jednak pamiętaj - to Google trzyma nóż do jego krojenia i decyduje o wielkości porcji. Nie ma więc znaczenia z kim konkurujesz - ważne jest to, w jaki sposób to robisz. Możesz rzucać rękawicę największym rywalom, ponieważ w tej walce masz realne szanse na wygraną.

Jak przygotujemy dla Ciebie treści?

Mamy głowy pełne pomysłów i chcemy się nimi z Tobą podzielić. Pomożemy Ci trafić do Twoich potencjalnych i obecnych klientów. Opracujemy dla Ciebie ciekawe opisy lub wpisy blogowe dokładnie tak, jak sobie tego życzysz. Ale to nie koniec naszych możliwości.

Przygotowanie nowej treści

Nie masz pomysłu na to, jakie treści zamieścić na swojej stronie? Napiszemy je dla Ciebie, ale to nie wszystko! Szczegółowo zaplanujemy ich budowę, a także zadbamy o wygląd i użyteczność, by tekst był nie tylko merytoryczny, ale również przystępny dla odbiorcy.

Odnowienie starej treści na stronie

Tekst zamieszczony w witrynie jest nieaktualny i chcesz wprowadzić powiew świeżości? A może nie cały temat został wyczerpany? Chętnie się tym zajmiemy - przeredagujemy obecne treści według potrzeb.

Tworzenie wpisów na stronę partnera

Cenisz sobie współpracę? My też, więc na życzenie jesteśmy w stanie napisać unikatowe treści partnerskie. Takie rozwiązanie niesie za sobą same korzyści. To dobra okazja do wzajemnego promowania swoich towarów lub usług…bo przede wszystkim warto działać razem.

Opracujemy szereg wartościowych treści

Specjalnie dla Ciebie napiszemy wciągające teksty okraszone, jak najtrafniej dobranymi frazami.

Zaproponujemy grafikę

Do każdego tekstu jesteśmy w stanie dobrać odpowiednią grafikę, która uatrakcyjni odbiór treści.

Wprowadzamy elementy rozszerzone

Przygotujemy tekst w taki sposób, by jego fragmenty mogły budować widoczność Twojego serwisu jako Rich Snippets.2702

Konsultacje na każdym etapie pracy

Zawsze możesz liczyć na pomoc doświadczonych pracowników, którzy zawsze chętnie służą dobrą radą.

Dlaczego zależy nam na Twoim sukcesie?

Twój sukces to nasz sukces - w to, co robimy wkładamy całe serce i chcemy być w tym najlepsi. Będziemy Twoim głosem w świecie internetu, a potrafimy krzyczeć naprawdę głośno i… skutecznie. Bo najważniejsze w reklamie z całą pewnością są efekty. Wystarczy, że oddasz swój przekaz w nasze ręce (a raczej palce, które uwielbiają dotykać klawiatury).

LINK- BUILDING

Chociaż treść jest bardzo ważna dla SEO, optymalizacja jej samej nie zapewni miejsca na szczycie wyników wyszukiwania. Każda ze stron, na których umieszczasz treści bogate we frazy kluczowe musi mieć swoje miejsce w serwisie internetowym. Między każdą z tych stron muszą istnieć naturalne, logiczne powiązania, ułatwiające zgłębianie tematu zarówno czytelnikom, jak i robotom wyszukiwarek. Tak oto pojawia się pojęcie linków wewnętrznych. Najłatwiej je wyjaśnić w ten sposób:

“Linki wewnętrzne to odnośniki zamieszczone w tekstach, elementach graficznych, kodzie źródłowym lub przyciskach istniejących w obrębie jednego serwisu, umożliwiające poruszanie się użytkownikom i robotom wyszukiwarek między podstronami i poznawanie powiązań między nimi”.

SEO uwzględnia również stosowanie linków zewnętrznych, które działają dokładnie jak linki wewnętrzne, przy czym łączą serwis z innymi stronami internetowymi, nie treści jednego serwisu.

Stosowanie linków zewnętrznych jest dobrym sposobem na zwiększenie liczby wizyt w serwisie. Wystarczy zadbać o treść, do której chętnie pokierują użytkowników inne strony internetowe. Serwisy, do których prowadzi wiele rzetelnych źródeł są lepiej oceniane przez wyszukiwarki i użytkowników.

OPTYMALIZACJA TECHNICZNA

Dobra, logicznie uporządkowana treść to duży krok w kierunku skutecznego pozycjonowania. Czegoś tu jednak jeszcze brakuje. Już wiesz? Dokładnie tak. Potrzebujesz jeszcze wydajnego technicznie serwisu, w którym zaprezentujesz swoje treści albo ofertę. Oficjalne wytyczne mówią o blisko 200 czynnikach, które mają mniejszy lub większy wpływ na pozycję w wynikach wyszukiwania. Wyjaśniamy te, o które najczęściej nas pytacie:

 

  • szybkość ładowania strony - parametr określający czas oczekiwania na wyświetlenie pożądanej zawartości. Nikt nie lubi czekać na załadowanie strony, szczególnie, gdy jest w trakcie zakupów. Podobne zdanie mają na ten temat roboty wyszukiwarek.
  • responsywność - zdolność dopasowania zawartości strony internetowej do wielkości ekranu urządzenia, na którym jest wyświetlana. Nie wymagaj od swoich użytkowników, by używali takiego samego urządzenia jak Ty. W tym przypadku uniwersalność naprawdę popłaca!
  • zabezpieczenia - funkcje, dzięki którym informacje zawarte w Twoim serwisie są niedostępne dla niepowołanych osób. Blokują nieautoryzowane akcje, które mogłyby doprowadzić do wycieku danych albo zaburzenia funkcjonowania serwisu.
  • jakość zamieszczonych materiałów - najczęściej są to elementy graficzne i materiały wideo, które pomagają w przedstawieniu oferty, jednak dodawane w niewłaściwy sposób mogą obciążać serwis i pogarszać wrażenia użytkowników.
  • użyteczność elementów on-site - push, pop-up i wiele innych elementów może pomóc Ci w utrzymaniu komunikacji z klientem na wysokim poziomie. Oczywiście jedynie wtedy, gdy ich obecność jest logicznie uzasadniona i nie powoduje problemów z przeglądaniem stron.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram